Go back

24-uurs Solexrace Festival – Aftermovie 2017

Een knotsgek festival, vol met bizarre racevoertuigen, fantastische muziek, de nodige boerse tinten en natuurlijk de 24-uur durende solexrace.

Het festival bestaat al 11 jaar, maar groeit toch nog elk jaar. GIG sloot aan als media partner en ging zo een stapje verder als contentmaker. Voorafgaand aan het festival maakten we 15 films ter promotie en introduceerden we “de Stugge,” die minstens zo stoer is als The Stig, maar wel als zijn stunts uitvoert op een solex. En met succes, de voorverkoop was namelijk met 50% procent gestegen en de zaterdag was compleet uitverkocht.

Tijdens het festival zelf monteerden we op het terrein vast de beelden in een dikke legertruck. Naast de items en beelden die we aanleverden voor Omroep Brabant en SBS6 maakten we in datzelfde weekend ook nog even de aftermovie die al klaar was voor het festival goed en wel voorbij was.

Zo wordt je wakker met een kater en staat de aftermovie al online!

 

Client: 24-uurs Solexrace Festival

#snellerdandestugge

Let’s GIG together and feel alright!