Go back

De Beren – Weet jij al wat je eet vanavond?

De succesvolle en beregezellige (bezorg)restaurant-franchise De Beren had ons ingeschakeld om hun re-branding strategie te vertalen in een brandfilm.

 

Om het ‘recept’ van deze beren-formule te visualiseren, hakte GIG verschillende verhaallijnen die gericht waren op 3 doelgroepen: consumenten, medewerkers en franchisenemers. Door beelden te recyclen en restylen werd elke doelgroep met een andere tone-of-voice aangesproken en kon er ook nog het verschil gemaakt worden tussen restaurants en bezorgrestaurants.

 

Het resultaat? Niet één, maar zeven verrukkelijke video’s die de restaurant-gigant gedurende 2019 zal inzetten. Dit is de gelikte brandfilm die wij maakten voor de restaurants.

 

Client: De Beren

GIG zag twee beren broodjes smeren..

Naast de algemene brandfilm, maakten wij nog  zeven malse video’s die voor verschillende doelgroepen en verschillende marketingdoelen werden ingezet. Hieronder vind je de brandfilm voor de eetrestaurants, de bezorgrestaurants en de “bearhind”-the-scenes video van deze GIG.

Brandfilm restaurants

Brandfilm bezorgrestaurants

Behind-the-scenes De Beren

Let’s GIG together and feel alright!