Dremel - Je kunt meer met een Dremel dan je denkt

Met een Dremel kan je meer dan je denkt, die uitdaging legde we voor aan de prettig gestoorde en geniale alleskunner Rienk. Steeds weer ziet hij uitdaging om alles met een Dremel te kunnen. Samen met de helden bij gr8 agency maken we van elk filmpje weer een feest voor de lachspieren, want naast een onbegrensde visie heeft onze Rienk ook nog eens een dosis humor. Gegarandeerd succes, wat we ook weer terug zien in de views. Een GIGa succes en een gr8 result!

Define your goal

De huidige social media content van Dremel sloot nog niet helemaal aan bij de veelzijdigheid van het product. De behoefte aan frisse en vernieuwende content was groot. Maar hoe scoor je nu views met huis-tuin-en-keuken-gereedschap, terwijl vlugge volgers de ene na de andere viral scoren? Er moest content komen waarbij humor de boventoon voerde en het gereedschap de hoofdrol.

Imagine

GR8 en Superrebel knutselde een concept in elkaar waarbij het gereedschap voor de meest uiteenlopende klussen werd ingezet. Voor de juiste dosis gortdroge humor werd onze eigen woordgrappen-meester Michiel van de Zandt ingeschakeld. Dat was zo’n groot succes dat GR8 hem maar meteen tot de vaste director van de Dremel GIGs bombardeerde. Er miste alleen nog een ‘slachtoffer’ die de klus moest klaren. Wie de klushandschoen past trekke hem aan, Rienk onze absolute held greep de uitdaging met beiden handen aan.

CELEBRATE

De video’s worden gepost op de facebookpagina van Dremel en blijken een absolute hit! De video’s worden niet alleen bekeken maar geliked, gedeeld en vooral getagd. Want wat is er nu grappiger dan je ‘handige’ maatje te taggen onder ‘Kun je een kip grillen met een Dremel’. Maximaal resultaat met minimale middelen! Met de enorme aantallen in likes, views, shares en tags is de klant super tevreden met het eindresultaat. De video’s waren zo’n enorme hit onder de (on)handige klussers, dat we nog steeds nieuwe Dremels bij mogen maken.