Het laatste. Nieuws
Laat jij je graag inspireren door briljante ideeën die (bijna) niet te filmen zijn? Dan ben je aan het goede webadres! We delen namelijk graag onze passie, kennis en ervaring die we door de jaren hebben geproduceerd, zowel op de set als daarbuiten. Sharing is caring.

Zilver en Goud bij De Bonk 2025!
Een zeer mooi resultaat, waar we absoluut trots op zijn. Dit jaar sleepten we zilver binnen in de categorie Arbeidsmarktcommunicatie met de case “Bram van Van Ham” voor Van Ham Tenten en podia én goud in de categorie Beeldcommunicatie met “Gerard Philips: Founder, Inspirator, Innovator” een productie in samenwerking met Likewise in opdracht van Philips.

GIG Wederom in de Emerce 100
We zijn weer een stapje hoger geklommen! In de Emerce100 van 2025 h...

GIG bekroond tot beste video-agency van Nederland – voor de derde keer op rij!
Het is officieel: GIG heeft voor de derde keer op rij de titel 'bes...

Wat zijn slimme KPI's om binnen je video marketing te gebruiken?
KPI's ze vliegen steeds vaker om je oren. Wat is slim? Welke keuze ...

Scoor jij al een nummer #1 positie bij YouTube?
Dit is een van de meest interessante kansen die veel merken laten l...

GIG kiest voor Goed Verhaal.
Als storyteller van het zuiden is het Brabantse video agency GIG cr...

Nieuwe binnenkomer in Emerce 100!
Voor het eerst zijn we met GIG creative film production opgenomen i...

Weg met B2B of B2C benadering in videomarketing, jouw kijkers zijn mensen!
Als videoproducer heb ik uitgebreide ervaring opgedaan met het werk...

Gebruik jij Multi Asset Delivery al binnen je marketing strategie?
Een interessante manier om meer uit hetzelfde budget te halen. Hoe?...

De video trends voor 2024
Hoe blijf je relevant en scoren jouw video’s? Long form, short fo...

Razendsnel video-assets opleveren: zo hou je de vaart erin
Hoe ga jij om met deadlines? Multi-asset delivery? En ook een korte...

Het gebruik van humor in video
Waarom lachen (nog steeds) werkt en er meer gelachen mag worden.

STORYTELLING ALS EMOTIONELE MERKSTRATEGIE
Aandacht, de grootste uitdaging van elke marketeer. Hoe verdien je ...