Mijnwebwinkel - Van Passie naar Online Succes!
MULTI-ASSET-DELIVERY
Om hun grote doelgroep te kunnen bereiken maakten we voor ieder medium een andere versie. We gingen helemaal op in de multi-asset-delivery. Van vierkant, 4x5 en verticaal tot horizontaal. Maar niet alleen het formaat was anders, de lengtes verschillen ook, van 30 tot 10 seconden varianten, met voice-over, zonder voice-over en verschillende CTA’s. Door deze aanpak kon Mijnwebwinkel samen met haar social mediapartner perfect aan de slag om hun doelgroep te bereiken. Van gesponsorde berichten op Instagram en Pinterest tot pre-roll reclames op YouTube. Op deze manier dus meer media voor je geld!
EN DAT ALLES IN EEN ONE-TAKER!
Je leest het goed, de complete film is opgenomen in een keer. Nee, niet de eerste take, maar wel in één opname.
Regisseur Jasper Wessels heeft een mooie vertaling gemaakt van de slogan ‘maak van je passie een online succes’. Met focus op de passie start het concept op een zolderkamer, waar vaak iemand met zijn/haar hobby begint. In een vloeiende camerabeweging neemt hij de kijker mee in de groei van een hobby bedrijf naar een heuse onderneming.
Productioneel brengt dat een leuke uitdaging met zich mee waar vooral de locatie erg belangrijk is. Zoek bijvoorbeeld maar eens naar de deur in het pakhuis waardoor de actrice binnen kwam of kijk eens naar de bewegingen van het licht in de verschillende ruimtes. Alles moet in een keer perfect gaan! Zo komt de slogan; creating together wel heel letterlijk terug in ons werk.
OOK EEN GAVE COMMERCIAL MAKEN? KIJK HIER VOOR MEER INFO!