NAC – OPERATIE EREDIVISIE
Na 2 seizoenen in de Jupiler League had NAC in 2017 weer een kans om terug te komen in de Eredivisie. De laatste wedstrijden tegen NEC waren beslissend of dat de operatie zou slagen. Een zenuwslopende strijd, waarbij alle support nodig was. Het resultaat; geen stem meer over, 10 jaar jonger van spanning en … Hup NAC!
Samen goals maken
Niet alleen voetballend, maar ook in communicatie zat NAC Breda met een uitdaging. De club speelde voor het tweede seizoen terug in de Jupiler League en moest daarin hard werken om stappen te maken. Het was van het allergrootste belang dat niet alleen de club zo snel mogelijk zou promoveren naar de Eredivisie, maar dat ook de marketing hierin mee zou groeien om de club klaar te stomen voor het echte werk. Bij NAC schoven we aan met een lange termijn visie, samen bouwen aan een gezonde en positieve toekomst!
Creating Together
Bij NAC werken we samen met een legio aan partners met verschillende expertises. Dit zorgt voor een mooie dynamiek. Je merkt dat dit elkaar versterkt en dat je met elkaars positieve energie gevoed wordt. Samen met gr8 agency, RB-Media, Batucada & VDS Visuele Creaties werken we aan een sterk merk. Zo ontstond ook Operatie Eredivisie, een campagne om NAC terug naar de Eredivisie te juichen. Wat hebben we hier fantastische beelden mogen maken.
Eerlijk is eerlijk, we waren bij GIG nou niet de grootste voetbal kenners. Maar van film & storytelling hebben we gelukkig wel kaas gegeten. Zo gingen we volle bak aan de slag voor de eerste film die we voor NAC maakte; het avondje NAC. Een film om de campagne rondom de seizoenskaarten extra kracht bij te zetten. Met groot succes! Een hele gave film om te maken en de opening naar een langere samenwerking met de club. Zo hebben we inmiddels al meerdere films mogen maken. Een hele bijzondere was toch wel het vastleggen van de uitvoering en het succes van Operatie Eredivisie. We kunnen toch wel stellen dat NAC Breda ons hart veroverd heeft. Fantastisch om zo te mogen beginnen, we kijken uit naar de toekomst!