6 Tips voor krachtige Storytelling

 01/07/2021

Met een goed verhaal maak je het verschil, maar waar begin je? We helpen je op weg met deze tips!

Een van de meest krachtige tools om de klantervaring te verbeteren is storytelling. Alles heeft een verhaal, een merk of bedrijf dus ook. Die “brandstory” vertel je tijdens iedere interactie met de klant, van het eerste moment van brand-awareness tot after-sales service. Dus zijn we aan de slag gegaan om je op weg te helpen en maakten we een Whitepaper met daarin 6 tips die jij kunt gebruiken om aan de slag te gaan met storytelling. De eerste geven we je vast kado, meer weten? Vraag dan snel onze whitepaper aan!

Ik weet genoeg, doe mij die whitepaper!

Wees niet eenzijdig

Spannende, mooie en vertel-waardige verhalen zijn gelaagd. Dat betekend dus dat je verhaal moet gaan leven. Niet door 'even snel' je verhaal te vertellen, maar door herhaling en geloofwaardigheid. Zet je verhaal dus niet alleen in als bedrijfsfilm, maar denk ook na over verdere interne en externe communicatie. Hoe bereik je de mensen die jouw verhaal moeten horen? Hoe zorg je ervoor dat ze jouw verhaal onthouden? En het liefst zelfs doorvertellen? 

Jouw verhaal zit vaak al verweven in de aard van het bedrijf, product of dienst, maar vaak heb je moeite om daar duiding aan te geven. Daarom zijn wij er om je te helpen. Wil je vast zelf aan de slag? Download onze whitepaper 

Vraag snel onze whitepaper voor storytelling aan!

Ok, klein tipje van de sluier dus. Wees niet bang om ons te contacten, vraag gewoon lekker die whitepaper aan!

Gerelateerd nieuws

GIG wint De Bonk, de Communicatieprijs Brabant, voor de documentaire ‘Avondje NAC’

"Een mooie bekroning op ons werk. Gaaf werk maken staat voorop. Het...

Lees dit bericht

GIG wint twee dotCOMM Awards

Het bedrijf GIG creative film production heeft wederom twee interna...

Lees dit bericht

GIG hoofdsponsor van CCB de Bonk

Sinds 2017 is GIG lid van CommunicatieClub Bourgondië. Dit jaar we...

Lees dit bericht