Aartsen - nonstop
Niet te stoppen, dat is Aartsen Fruit. Als internationale groothandel groeit het bedrijf, net als menig ander, en is de roep om personeel groot. Hoog tijd voor actie dus!
We rocken nonstop
Bij een groeiend bedrijf hoort natuurlijk ook goed personeel met de juiste mentaliteit. Culturele waarden zijn daarin van groot belang, maar standaard dat zijn ze bij Aartsen niet. Samen met Goedzooi gingen we aan de slag om een gave employer branding campagne neer te zetten. Goedzooi bedacht het creatieve idee en samen met het creatieve bureau gingen we aan de slag met de visuele doorvertaling. Het resultaat? Een nonstop looped employer branding film waarbij het fruit je, letterlijk, om de oren vliegt.
Verse employer branding
De actie mentaliteit die past bij Aartsen is de key-message voor mensen die van aanpakken houden. De hoofdrolspeler stapt letterlijk in alle rollen van het bedrijf om de groei en mogelijkheden te vertegenwoordigen voor echte go getters. De locatie is die van Aartsen zelf, in hun eigen Valhalla van groente en fuit. Aartsen begon daar al meer dan 100 jaar geleden en hun hoofdkantoor is daar nog steeds gevestigd. Het toonaangevende familiebedrijf is uitgegroeid tot internationaal bedrijf met vestigingen in Breda, Venlo, St. Katelijne-Waver en Hong Kong. Over groeien als kool gesproken.
Met deze employer branding campagne zetten we in op diverse ‘loop’ snippets voor social en adverstising, een pakkende ‘looped’ campagnefilm en een hele dosis aan GIFs, stickers en content in verschillende formaten wordt er ingezet op een brede campagne die aandacht vraagt en de juist doelgroep aan spreekt. In totaal maakten we 42 deliverables wat zorgt voor een brede campagne inzet.
Eigen mensen eerst
De film is voornamelijk gemaakt met eigen medewerkers, los van de hoofdacteur. Dat maakt het eigenzinnig en herkenbaar en dat past weer bij Aartsen. Deze aanpak zorgt voor de juiste dynamiek en enthousiasmeert medewerkers om zich nauwer verbonden te voelen met het bedrijf. De campagne werd dan ook als eerste gepresenteerd aan de eigen go getters van Aartsen, in een bioscoop première, waar de brandfilm overigens vaker gaat draaien. Een mooie stap die soms nog wel eens wordt vergeten in de zoektocht naar nieuwe medewerkers. De bestaande medewerkers zijn immers belangrijk onderdeel van het succes, door deze te betrekken kan dat zorgen voor een juiste stap vooruit.
Behind the scenes
Van creatie tot inzet stuurden we aan op impact. Samen met Goedzooi, die verantwoordelijk was voor de creatie en overkoeplende campagne, zetten we nonstop door als mentaliteit in het bedrijf. Hoe deze productie tot stand kwam zie je in deze casefilm!
Gerelateerde projecten
Heb jij de smaak te pakken en laat jij je graag inspireren door meer van dit soort content?
Bekijk dan eens de films hieronder waarin wij vergelijkbare projecten tonen waar wij trots op zijn!
Enkele van onze
merkwaardige klanten
Ook aan de slag met film?
Geinspireerd door ons brede portfolio vol diverse video-content? Wij helpen je graag om jouw ambities te behalen. Dat begint natuurlijk allemaal bij een bakje koffie en een goed gesprek.
Creative Lead
toon@gig.nl +31 76 532 48 07 Neem contact met mij op