
NAC shirtonthulling
Sport marketing wordt steeds belangrijker. Enerzijds om je doelgroep aan je te blijven verbinden. Anderzijds om te zorgen dat de sponsoren een beter rendement krijgen uit hun sponsoring. Daar werken we hard aan samen met NAC en zo dagen we elkaar uit om steeds gave content te blijven maken die de club sterker maakt in haar marketing en communicatie. NAC vroeg ons om op een stoere manier de speelshirts van de Yellow Army te presenteren voor het seizoen 2019-2020. We wilden hierbij graag inspelen op de rauwheid van de club en hierin de juiste emoties blijven zoeken. Daarnaast werd op deze manier de nieuwe hoofdsponsor OK tankstations gepresenteerd. Een mooie vorm van content marketing. Na de degradatie van 2018-2019 was dit niet het moment om aan borstklopperij te doen, maar de shirts te presenteren op een manier die past bij de eigentijdsheid van de club en de supporters.

Gerelateerde projecten
Heb jij de smaak te pakken en laat jij je graag inspireren door meer van dit soort content?
Bekijk dan eens de films hieronder waarin wij vergelijkbare projecten tonen waar wij trots op zijn!
Enkele van onze
merkwaardige klanten
Ook aan de slag met film?
Geinspireerd door ons brede portfolio vol diverse video-content? Wij helpen je graag om jouw ambities te behalen. Dat begint natuurlijk allemaal bij een bakje koffie en een goed gesprek.

Creative Lead
toon@gig.nl +31 76 532 48 07 Neem contact met mij op