
Van Ham Tenten & Podia
Vertellen wie je bent en wat je doet. Dat is iets wat je vaak terug ziet komen bij bedrijven. Het jammere daarvan is dat de inhoud vaak aan de oppervlakte blijft en weinig onderscheidend vermogen biedt. Door de unieke karaktereigenschappen en kernwaarden van een bedrijf te belichten kun je zoveel meerwaarde bieden en zorgen dat je écht opvalt. Die uitdaging zochten we op met festivalreus Van Ham Tenten en Podia. Het bedrijf is een toonaangevende speler in de festivalbranche en B2B eventwereld op gebied van, je raadt het al, tenten en podia. Best een gaaf bedrijf eigenlijk, maar hoe zorg je dat ook overbrengt op de doelgroep?


''why''
Zo gingen we samen met Van Ham op zoek naar de "why" in hun merkstrategie, welke we verwerkten in een gave brandfilm. 'Met Hart en Zeil' dat is wat Van Ham drijft, de missie van het bedrijf waar zowel werknemers als klanten achter staan. Een solide statement, waar een mooi verhaal achter schuilgaat. Maar dat verhaal ligt niet voor het oprapen, dat ontwikkel je samen. Juist door te zoeken naar drijfsveren, kernwaarden, unieke kenmerken en het juiste gevoel creëer je samen een verhaal die naadloos aansluit bij je bedrijf, bij je merk.

Kernwaarden

opening

Gerelateerde projecten
Heb jij de smaak te pakken en laat jij je graag inspireren door meer van dit soort content?
Bekijk dan eens de films hieronder waarin wij vergelijkbare projecten tonen waar wij trots op zijn!
Enkele van onze
merkwaardige klanten
Ook aan de slag met film?
Geinspireerd door ons brede portfolio vol diverse video-content? Wij helpen je graag om jouw ambities te behalen. Dat begint natuurlijk allemaal bij een bakje koffie en een goed gesprek.

Creative Lead
toon@gig.nl +31 76 532 48 07 Neem contact met mij op