GIG bekroond tot beste video-agency van Nederland – voor de derde keer op rij!

 06/11/2024

Het is officieel: GIG heeft voor de derde keer op rij de titel 'beste video agency van Nederland' binnengehaald in de Fonk150-verkiezing. En niet zomaar – met topscores in alle categorieën en zelfs een overall nummer 1-positie bewijst GIG zich opnieuw als video partner. Deze prestigieuze erkenning benadrukt dat hun aanpak niet alleen vernieuwend is, maar ook onmisbaar in het huidige medialandschap.

Een dikke 10 voor inzet, relatiebeheer en snelheid

De cijfers spreken voor zich. Met een indrukwekkend gemiddeld cijfer van 9,88 laat GIG zien wat partnerschap écht betekent. Zo scoorde het team maar liefst een 10 op snelheid van werken, inzet en aanpak als sparringpartner.

Maarten Verhey, Executive Director bij GIG, verwoordt het mooi: “Dit winnen we niet alleen; het is een teamprestatie. Zowel intern als samen met onze klanten, die ons telkens opnieuw hun verhalen toevertrouwen. Dat vertrouwen is goud waard.”

Goed verhaal.

Ook Toon Donders, Creative Lead, onderstreept het belang van deze award. “Wat voor ons telt, is dat we echt naast onze klanten kunnen staan en hun merkverhaal versterken op manieren die ertoe doen. Het feit dat we nu drie jaar achter elkaar zijn bekroond, laat zien dat we samen met onze klanten iets bijzonders in handen hebben. En ja, dit succes is net zo goed van hen als van ons. Zonder de toffe merken die ons uitdagen en zonder de marketeers en andere bureaus die ons weten te vinden, zou deze award niet op de plank staan. Deze erkenning geeft ons alleen maar meer energie om nog meer ‘goede verhalen’ de wereld in te sturen.”

GIG scoorde daarnaast hoog op creativiteit (9,89), nauwkeurigheid (9,78) en effectiviteit (9,78). Dat zijn cijfers die het team nog meer motiveren om te blijven innoveren en te leveren op het hoogste niveau.

Lees meer op FONK150 Best Agencies 2024

Gerelateerd nieuws

GIG verklaart oorlog aan saai

Saaie video's hebben maar één plek in de wereld: de prullenbak.

Lees dit bericht

Ruimte voor mogelijkheden!

Hoe maak je van de nood een deugd? Door beperkingen laten we ons re...

Lees dit bericht

Marketing na Corona

Het houdt iedereen bezig. Hoe moet ik verder? Wat als straks "alles...

Lees dit bericht